Online

Har varit bra, mycket sol och mycket skratt  !
Helgen har spenderats med F och friends.
Trevligt värre !

Nu sitter jag hemma hos F och glor,
vi ska ut på stan om ett tag och till nya IKEA
där det är bilträff idag !
Dom ringde mig och frågade ifall jag ville med,
och självklart så hade jag tråkigt så jag sa ja ..

I veckan så är det LOV !
Fy helvete vad skönt !!!!!
Jag ska inte göra ett skit, ska bara vara
hemma och chilla, sola och dricka islatte :)
Så nu får vi hoppas på att det blir kanon väder !

Btw så solade jag i fredags, och man fick faktiskt lite färg iaf !
Jag äter ju en medicin som gör att jag lätt blir solbränd,
så det syntes mycket i ansiktet eftersom jag var ganska röd på nosen :)

Nej, nu ska jag vara lite social med F & B .
Men vi ses !







XoXo     happyface

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va är det för medicin? :)

2009-04-05 @ 20:11:05
Postat av: Nättan ! HAHA

du e så söt :) thihi

2009-04-06 @ 11:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0