Sthlm en vår dag

Helt underbart.
Jag var uppe med tuppen imorse, sol när jag vakna.
Och mensvärk ....
Och jag får såndär mensvärk så att man inte ens kan ställa sig upp.
Jag hukade mig uppför hela trappan, kissnödig och ont.
Kom fram till skåpet med piller.. ÅÅH, helvete vad ont det gjorde.
Men efter 2st Pronaxen mådde jag prima !
Åt frulle, rökte och sedan göra sig iordning inför dagens äventyr.
Vi satt och prata ganska länge om vart vi skulle åka. (Jag mamma och pappa)
Sedan kom vi fram till att Sthlm är ganska mysigt ändå.
Så vid halv 12 satt vi i bilen efter många "om och men" !

Väl framme så svettas man självklart, men inget gnäll :| !!
Jag är helt förvånad över mig själv, jag brukar alltid gnälla !
"jag är hungrig, jag är törsig, jag har ont i ryggen" men mycket mera.
Men ingenting !

Hundarna gick jättebra till en början, flåsa lite lätt men kul att springa.
Efter att ha gått i kanske 1½ timme så bestämde vi oss för att ta en fika.
Det var ett urmysigt ställe, jag beställde en islatte (som smakade precis som den jag gör!!!!!)
och ett weinerbröd, älska älska älska !
Och hundarna var överlyckliga att vi stannade i skuggan ett tag.

Från de ena till de andra..
Jag kom att tänka på en sak idag, ganska ovanligt att jag tänker den tanken.
Gud så jag saknar dom gammla vännerna, Emma, Jessica, Elin, Sabbe, Nettan, Elina
och självklart grabbarna med. + alla andra
Men fan va kul vi hade på den tiden, vi var alltid med varandra.
Visst, vi bråkade och skit.
Men faaan va kul vi hade ! Eller iaf jag..
Allihopa har ju förändrats, och jag hoppas verkligen inte för mycket.
Men någon gång tror jag att det skulle vara kul att träffas.
Inte bli "bästa vänner" eller någonting igen, men bara umgås och snacka.
Men, ett stort men !
Jag tror inte alla vill de lika mycket som jag.
Och jag kräver ingenting av någon.
Jag har ju kontakt med några av dom, och de är jag glad över.
Jag önskar bara att jag kunde spola tillbaka tiden lite.
Ett tag bara, så att jag kunde få uppleva allt igen, allt bra.



Men men..
Snart kommer F !
Kanske drar en ride till city och plågar oss.
Annars så kanske vi bara chillar med candy !
Vi hörs snart igen !

XoXo

Kommentarer
Postat av: Jeanette

<3

2009-04-13 @ 13:43:15
URL: http://Metrobleggen.se/jeanetteelisabeth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0