YEEEEEEES !!

Vilken jävla härlig dag !
För det första så är jag ledig, för det andra.....
JAG SKA PÅ JOBB INTERVJU PÅ SÖNDAG !!!!!
Visserligen är det på donken, men vafan..
Jag måste ha ett jobb !
Åh helvete vad nervös jag är !!!!

Så idag ska jag tillbringa mycket tid med att sitta framför datan och skriva
ett så bra CV och Personligt brev jag bara kan.
Tur att det finns sidor som man kan kolla på :).
Plus, jag måste ha med mig ett foto på mig själv.
Hur skall detta gå?
Jag hoppas verkligen på det bästa.
Det skulle vara sååååå skönt med ett extrajobb, eftersom jag är ledig ganska mycket i skolan
både resten av terminen och nästa termin eftersom jag byter linje!
Då kan ja jobba flera dagar iveckan !
Jag är sååå pengar kåt just nu.. Uschan.. Haha!

Så nu ska jag fira med att göra en kladdkaka, har varit sugen på de i flera dagar.
Men nu måste jag verkligen göra en, fira fira fira !!

Såå, vi hörs kanske senare !
Måste börja mitt uppdrag nu ;)







XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0