Lördag 23/4

Min och älsklings dag idag :).
Nu har vi varit tillsammans i 22 månader !!
Shiit, ganska mycket för att vara mig (a)

Snart, snart, snart är det sommarlov !!!
Guuud så jag längtar, jobba GOTLAND jobba.
Tänkte bara avslöja att jag har 2000kr liggandes och väntar
på att få sättas in på kontot !
Helt sjukt, har aldrig haft så mycket pengar bara legandes..

Jag jobbar idag och imorgon med, och på måndag är jag ledig,
så då ska jag träffa F som jag inte träffat på evigheter.
Vi ska ta en tripp till Thun's och handla lite kläder !

Har förövrigt beställt en ny bikini, så jäääävla tuff !!



Denna blev det !!
Jag brukar inte tycka om orange men kunde verkligen inte mostå denna skönhet!!

Nej, nu ska jag börja göra mig iordning för jobbet!
Ses.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0