Tisdag morgon..

.. fy fan va trött jag är.
Även fast jag var ledig igår.
Jag begav mig in till staden igår och shoppade lite.
Jag hittade en vår/sommar/höst jacka, en klänning, ett linne
och en morsdag present till mamma som förövrigt var på bus humör igår.

Jag jobbade som sagt hela helgen, och ska jobba hela helgen och alla
lediga dagar också. Vilket är mycket bra och mycket pengar !
Jag har redan lagt undan en hel del och ska lägga undan ännu mer!
Guuud så skönt det är !!!!

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt arbete.
För jag sitter som sagt i skolan och har lektion!
Ses!





XoXo

Kommentarer
Postat av: tett

ja saknar dej .. var tog du vägen?

2009-05-22 @ 16:04:40
Postat av: Hanna

Miss u to, jag vet inte..

Jag jobbar ju hela helgerna "/ ..

<3

2009-05-23 @ 11:22:30
URL: http://misselmblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0