Så j-vla duktig !

2 dagar, 2 HELA DAGAR utan ciggisar.
Shit va duktig jag är.
Snusar mina nikotin snusar och jag har faktiskt överlevt !
Tro det eller ej !

Men jag vill så himla gärna klippa mig, har hittat några frillor som jag
skulle kunna tänka mig attt ha. Bilder kommer sist.

Ja, som ni kanske vet är resan beställd nu iaf.
25/4 TUNISIEN !!
Det ska bli så fruktansvärt skönt att komma iväg med hjärtis.
Sätta förhållandet lite på prov, vilket kan sluta i antingen katastrof eller
många många år tillsammans.
Men det lär ju visa sig :).

Annars mår jag bra, fortsätter att drömma och ja...
Fortfarande förvirrad? Ja... Menmen, de löser sig!

Nej, nu ska jag nog smöra för K så hon kan klippa mig :).
Ses!






Så grymt fint !









XoXo, H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0