Ha-ha

En natt med äventyr.
Har nog aldrig varit så nojig, rädd och glad på samma gång.
Sov hos F, myys.
Drog en sväng med bilen, jag fick köra lite :).
Har har inte börjat övningskört än, och jag fyller 18 om 10 månader.
Ett; Jag fyller 18, VA?! När blev jag så gammal?
Två; Jag måste ta mitt körkort så fort jag fyller år.
Tre; JAG HAR INTE BÖRJAR KÖRA ÄN!!!!
Fyra; Jag måste ta mig i kragen, tänker inte få mitt körkort när jag är 20......
De va de de.....

Usch, jag har sån ångest.
Och så måste jag upp till farmor och farfar för att hämta min pärla snart.
En del saker som måste fixas på den och så vill jag ha den körklar tills jag fyller.

Snart är det jul kära människor, om 3 månader.
Shit vad tiden går fort.

Just nu sitter jag i skolan och ska ha Florist.
Vi håller på med Stående beg.dek.
Det går bajs dåligt, men det är ju kul :).

Nej, ska väl ta mig i kragen och sätta igång innan alla andra kommer ;).
Ses !





XoXo, H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0