Onsdag

What if it's hurt me, what if I break down.


Jag ska tatuera mig igen, är så nöjd med den förra så nu har jag
bestämt att jag ska göra en till på underarmen, några stjärnor tror jag.
Eller kanske ett kinatecken som betyder lycka eller någonting.
Har inte riktigt bestämt mig..

Håller också på att trappa ner med ciggen, jag röker ju skit mycket.
Och det måste få ett slut nu.
Mår ju inge bra av att röka, och det är ju så j-vla dyyrt!
Speciellt nu när jag inte har något jobb.

Bror var ute hos oss igår, alltid lika roligt att träffa honom :).
Men det var grymt länge sedan jag träffade Linda. Mindre bra.

Just nu sitter jag hos F och ska göra iordning mig för att dra till skolan.
Ska ta 10.45 bussen ner på stan.
Jag börjar ju 12.20 idag.
Fick vårat nya schema igår, jag kommer tydligen vara ledig Måndagar och
Torsdagar fram till jul.

Och snart åker syster och orre till Thailand igen.
Smarta som dom är åker dom i slutet av nov, för då
kan dom ju köpa alla julklappar där nere.
Billigt och bra, men då förväntar jag mig att få mer saker ;).
Haha.


Nu ska jag göra mig klar för buss färden, en kapp kaffe före bara !!

 

 

XoXo, H


Kommentarer
Postat av: jennytuvesson

hejsan

hur har din dag varit? :)

kram!

2009-10-06 @ 20:47:38
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0