Sjuka tv pogram

Ett ; kändisdjungeln, hur hade dom tänkt? Alla vet väl (förhoppningsvis) att dom är i en lokal som dom gjort om? Eller ja, egentligen är dom ju i malaysia men dom har gjort en så att det är som ett rum, där dom har tillgång till cigg, snus och mycket mer. För hur får man en riktig tv mitt ute i djungeln? Haha, det är ju sjukt! Och för det andra så är det ju bara b/c kändisar. Men vem vill se dom där fånarna ute i djungeln? Haha. Usch på det pogramet!

Två; jag vill hylla hasse aro, han är ju bäst! Efterlyst är bland dom bästa pogram som jag tittar på, att det finns så många idioter i sverige hade jag aldrig anat. Tack hasse för en dunder insats!

Tre; svenska hollywood fruar. Haha, vilket skämt det är! Den där Anna Anka, kritiserar svenskar, både män och kvinnor. Hon lever ju med helt sjuka ideal, hon kan ju inte vara mänsklig! Skiter fullständigt i sin mamma också, jag menar varför gör en människa det? Och jag fattar inte hur hon kan tro att man ska suga av sin man varje morgon om han vill det, bara för att han inte ska vara otrogen? Men varför ska vi som kvinnor ställa upp på det? Det bevisar ju bara att hon är helt hjärntvättad!

Nog pratat om tv. Haha. Jag är sjuk, har fått en fruktansvärd förkylning, halsont och hostar. Jag har lärt mig köra bil, manuell. Haha, fyfan. Men det gick ganska bra faktiskt. För att vara första gången. Körde ganska långt, backade och försökte göra allt på samma gång. Jag är ledig imorgon, skönt. Ska ta det lugnt och fixa lite. Åh, jag är så grymt sugen på morots kaka! Shit va gott det skulle vara. Nej, nu är klockan mycket, över 12, så nu måste jag fortsätta kolla på älskade Efterlyst och försöka sova.

See you.





XoXo, H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0