Dagen

Den har varit lugn, har mest försökt få ihop ett CV och personligt brev.
Det gick ju till slut iaf ;) .. (efter att ha slösas ungefär 20 A4 papper.....)

Äntligen är Gotland bokat !!!! :D:D
Vi åker 12 dagar i juli !
Från den 8:onde till 20:onde, ska bli så underbart skönt att komma iväg.
Vi ska självklart som alltid bo på norderstrand, älska älska älska !
Även fast det suger att dom har gjort om och byggt hotell och grejer på stranden.
Marcus, jag kommer till dig då och hälsar på. <3

Jag har haft en sån skön dag, bara varit hemma..
Men jag skulle ju egentligen plugga till provet som jag har imorgon.
MEN, självklart så tror jag att jag klarar det ifall jag bara läser igenom mina
anteckningar på bussen påväg in till skolan imorgon. (men jag sover ju oftast? :|)
Men men, hoppas att jag klarar det ändå :P..

För ett par veckor sedan fick vi i klassen en sjukdom ivar som vi skulle skriva om.
Den ska vara mellan 1 & 4 HELA A4 papper ..
Jag har nog inte ens gjort hälften, och det ska vara inlämnat på måndag.
Jag kommer nog få skriva hela helgen..

Hoppas hoppas hoppas att jag får jobbet !
Fy helvete vad skönt de skulle vara att tjäna egna pengar.
Och eftersom jag är ledig ganska mycket resten av terminen och nästa år
så kan jag jobba mycket mera, och det betyder....... MER PENGAR !!!
Gud, jag måste sluta vara så pengar kåt nu !
Plus att jag ska lämna in papper till Hemköp också.
Eftersom jag sökt sommarjobb/extrajobb där också.
Om någon jobbar någonstans där det behövs extrajobbare, SÄG GÄRNA TILL !!!!

Måste börja tjäna pengar nu, eftersom när mamma och pappa fyller 50 drar vi till Thailand
några veckor, och innan de så har jag tänkt att göra lite de så faller mig in att göra!
(t.ex låna F's lillebrors pappas hus i Thailand nån vecka?)

Justja, jag kom på nu att jag är borta på min födelsedag :| ..
I år igen, känns som att jag aldrig är hemma på min födelsedag.
Men folket får väl fira mig innan jag åker, eller kanske efter?
Jag önskar mig enbart pengar tror jag..
Eller resecheckar kanske?
Jaja, det är ju tanken som räknas.
Och jag kan tänka mig att alla inte vill ge bort pengar till lilla mig!
Vilket är helt okej, för de är ju tanken som räknas och jag blir glad för de jag får :).

Nej, nu ska jag försöka få någonting gjort.
Wish me luck !



Älskade Gotland <3


XoXo

Kommentarer
Postat av: Jeanette

e du arg eller ngt ? du svarar inte på mina mess ?

2009-04-16 @ 22:35:33
URL: http://Metrobleggen.se/jeanetteelisabeth
Postat av: Hanna

Haha, nej då . Jag har inga pengar och mitt comviq kompis har gått ut. Kan inte svara på nåns sms :S:P

2009-04-17 @ 10:08:41
URL: http://misselmblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0