De é härligt !

Har inte upptaderat så himla bra nu ihelgen, men....
Jag har jobbat lör-sön. Så jag har faktiskt inte orkar.
Igår slutade jag vid 19.30 och idag (sön) 21.00.
Så jag kom hem för ett tag sedan med ömmande fötter.
Mammi ska ta hem ett par riktiga tofflor åt mig till helgen.
Jobbar fre,lör&sön. De é härliigt !!
Får jobba bakfull på fredag iaf ;).

Äntligen är det bestämt, sista april firas med
Osse, Cissi, Carro, Ronja och några fler.
Ska bli superkul eftersom jag inte umgåtts med dom på lääääänge!
F åker till systemet imorgon (:, älskar min F !
Och inte bara för att han köper alkohol, utan för att han är den han är.
Min älskade sötnos :).

Hoppas verkligen att jag får jobba mycket nu,
det är faktiskt roligare än vad man tror.
Även fast man är ganska slö ibland så är det kul!
Och meeer pengar till mig :).
Vilket är jättebra eftersom jag inte klarar mig på studiebidraget.
(men vem gör de?:S)

Nej, nu ska jag ta en godnatt cigg och sedan krypa ner under täcket för att
gå upp med tuppen och åka till skolan imorgon !



Måste sluta med detta äckel !!


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0