Jag är så duktig !

Ett; Jag gick upp tidigare än F idag, hela 09.09. Gjorde frulle och tittade på TV!
Två; När jag kom hem till bjk så krattade jag och fikade med mami&papi.
Tre; Läste tidningen, gick ner slog på TV:n och hoppade upp på tränings-cykeln. (cyklade i hela 30min)

Och nu sitter jag här, svettig och funderar på att hoppa ner i duschen?
Jaa, de tycker jag :) !
Men först, ansiktsmask. Det är behövligt denna gråa april dag..

Jag har suttit och funderat ett tag nu.
På hur jag ska göra min blogg lite mer intressant..
Jag ska nog lägga in mina egna små "tips" i varje inlägg.
Vad tycker folket om de?


Jag har funderat på en till sak, en helt annan.
Jag har några stycken som jag inte pratar med alls, men ändå är dom så otroligt viktiga för mig.
Det är personer som jag delat mycket med. Sorg, glädje, kärlek och mycket mer.
Och dom som jag delat de viktigaste sakerna med pratar jag inte ens med längre.
Jag fattar inte hur det kan gå så, det är synd. För jag skulle behöva dessa personer ibland.



Tips 1
Har du slingat/färgat håret blondt?
Fick du lite gula toner i?
Jag fick iaf det, och min kära mor kom hem med ett shampoo.
Ett LILA shampoo som tar bort både grå och gula toner ur håret.
Det ska sitta i ca 3-6 min varje gång, och de är de värt!
Jag har använt de ca 3 ggr, och det funkar skit bra!
Plus att håret inte blir fettigt/flott efter någon dag.
Jag tvättade mitt hår varje dag förut, nu tvättar jag det ca 2-3 ggr/vecka.
Shampoot hittar du på Ica Maxi, Stenhagen.


Nej, nu blir det till att duscha och greja :)
See you !



Världens sötaste vovve <3


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0