Påsk

Mamma och pappa är och handlar, Lina kommer hem om ett tag.
Jag har en halv cigg kvar, och måste vänta tills M&P kommer hem.
Eller kan någon vara så snäll och komma hit och ge mig ett par stycken ????!
För då har dom köpt cigg åt mig ! Förhoppningsvis..

Idag blir det nog en chill dag, ska grilla ikväll :)
Håller på att göra en islatte nu, men kaffet måste stå ett tag i
kylen för att det ska kunna bli en islatte.. Så jag sitter
och väntar på att det ska bli klart någon gång !!

Igår, när man trodde att det skulle komma jättemånga skit ungar
som är utklädda till påskärrningar, det kom 2st .... :|
Kanske ska gå ut själv? .....

F är och kör cross med M, de tyckte dom va kul de..
Och inte kunde dom komma hit och bjuda mig på cigg heller..
Vilken jävla stil grabbarna har...

Jaaa-ni-folk ..
Vad händer och fötter ?
Och vad händer på sista april ?
Har fått ett par erbjudanden nu, men jag vet inte jag..
Ge mig förslag !!

Nee, gå och kolla hur det kyls och hur hundarna beter sig kanske ?
Ses ! (läs gå ut och lägga mig i solen)





XoXo

Kommentarer
Postat av: Caoline

Min långfredag blir lugn ( för FÖRSTA gången i mitt liv ) det känns jätte konstigt :s

2009-04-12 @ 14:14:53
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0