Rubriken kan inte beskriva !!!!!!!!

Hur jävla lycklig jag är nu !
Efter intervjuen på donken har jag inte hört någonting mer.
Jag tänkte ; jahaaa, jag får väl börja leta någonting annat..
Men igår efter middagen fick jag ett telefonsamtal.
Jag ska provjobba på Kantarellen på Lördag !!!!
Fyfan va härligt!
Ett stort tack till Rebecka som ringde.
Men som nu tyvärr ska sluta ..
Ändå är jag överlycklig!
Fan i helvete vad skönt det ska blir !
Och jag kan ju jobba ganska mycket eftersom jag är ledig ganska mycket!!
Jag är så äckligt glad nu, de ska bli sååå kul!
Kanske man har lite pengar tills GOTLAND iaf :)

Så nu ska jag bara lägga mig i solen och dricka en Islatte
och tänka på morgondagen !


Japp, ja é glaaad :D




XoXo


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Hanna! :) Hehe, jaa, det har inte kommit något riktigt bra tillfälle att heja på varandra direkt, men nästa gång vi syns då jävlar! Önskar jag kunde smöra in dig på Hemköp men det verkar tillochmed dåligt med jobb för mig där nu men du verkar ju kanske få jobb på Kantarellen, håller tummarna för dig! Det är ju verkligen helt omöjligt att bara leva på studiebidraget... Vilket gymnasium går du på? :) Ha det bra! :D

2009-04-25 @ 02:04:57
URL: http://sofiaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0