Trötter

Jag är så jäkla trött, har vart det hela dagen också.
Fick sluta tidigare idag med, våra lärare är dunder!

När jag kom hem så somnade jag i ca 40 min.
Vaknade av att min käre pojkvän ringde, och
mitt morgon humör ska man inte leka med.

Sen har jag bara pluggat och fixat ny header till bloggen.
Är ganska nöjd, även fast jag inte har PS eller någonting.
Bara vanliga gamla Paint ;).
Men funderar på att köpa PS så jag kan fixa mycket bättre.
Men än så länge så nöjer jag mig med detta!

Imorgon ska jag till läkaren, F möter upp mig först och köper cigg.
Sen ska jag bara chilla och ta det lugnt.
Självklart ska jag till skolan efter, funderar på om jag ska ta med
mig gympa kläder eller inte.. Vet ju inte ifall jag hinner vara med på den.
Så det känns ganska värdelöst att ha med sig det då..

Japp, jag börjar få lite smått panik, vad i hela helvete ska jag eller ja..
Vi (jag & F) göra på sista april??
Vi har inte bestämt ett skit, förutom att vi vill kolla på en kase..
Förra året var båda två nyktra, i år vill jag leva livet. Vi åkte också
till Storvreta för att kolla på kasen, som för den delen sög!
Så jag ska iaf dricka mig berusad i år.
Men vad händer sen? Ska vi åka hem och bara sitta och glo på TV
eller vad fan ska man göra?
Och ingen berättar heller vad alla ska ha för sig, så då blev de ju inte lättare!
Jag blir så less...

Nej, jag funderar på att krypa i säng och drömma!
Upp med tuppen imorgon, som vanligt.. Fyfan!!
Men vi hörs !


Tagen av syster med hennes nya systemkamera..




XoXo

Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0