VÅR VÅR VÅR !!

Åååh, fyfan vilken underbar dag det har varit !
Jag och hundarna har varit ute hela dagen,
solat, busat och och myst !

Jag har också städat många delar av huset, eftersom
det såg ut som jag vet inte vad och för att jag hade energi till
det just idag, på min lediga dag :)

Och självklart så har jag försökt att klippa katten
som egentligen skulle behöva rakas hela han..
Så nu har jag ett och annat rivsår på häderna.


Jag har en fråga, VAD HÄNDER PÅ SISTA APRIL?
Jaa, jag pratar ju inte så mycket med dom som jag
har spenderat dom senaste valborg med (åren)
Min käre pojkvän dricker ju inte så mycket så det blir lite tråkigt.
Jag är inte 18, så jag får inte gå på krogen.
Men det värsta är att jag så himla gärna vill dricka, (läs supa och bli dragen)
för det händer ju aldrig nu för tiden...
Jag vill också kolla på en majbrasa och mysa framför den.
Kanske blir till att spendera sista med Mamma och Pappa ? :|

Jag fick ifall jag ville vara med jeanette och dom då,
men det känns konstigt. För det är bara
Jeanette som jag pratar med då..
Visst, det skulle vara skit kul att vara med dom gamla
vännerna.. Och jag menar verkligen det !
Men det känns också som att jag bara tränger mig på,
och att det bara är en person som vill ha mig där (JEANETTE)
hoppas jag iaf? "/ Jag är iaf riktigt glad att vi har börjat prata igen, känns som en nystart..
Jag tycker iaf att det skulle vara skit kul att vara med gänget,
för jag saknar faktiskt allihopa ibland. När man tänker tillbaka
på allt man gjort och gått igenom tillsammans.

Men men, ge mig ändå förslag på vad man kan göra !!
Nu ska jag städa mitt rum och göra lite mysigt :).
Ses !






XoXo


Kommentarer
Postat av: Koögon unge

klart du ska ma med oss!!!

(Säger hon som aldrig umgås med det gammla gänget längre..)

JAG SAKNAR DIG <3<3

2009-04-02 @ 21:59:12
Postat av: Hanna

Hahah, älskliiiing !!!!!!

JAG VILL VARA MED ER !!

JAG SAKNAR DIG MED <3<3

2009-04-03 @ 10:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0