Första doppet !

Inte i sjön, utan nya poolen.
Så fruktansvärt kallt, men så himla skönt !
Det var snabbt i och snabbt upp igen.
Men skönt med svalkan.

Det är morsdag idag, hon fick en ny groda och en mugg som det står
"världens bästa mamma" på.
Av mina andra syskon fick hon en stoor ängel.
Den var super fin.

Idag blir det jobba igen.
Men men, måste ju ha pengarna..

Jahapp, då är man gaddad imorgon kväll.
Usch, jag börjar bli lite nervös :P ..
Men det går nog bra,
funderar på att byta ställe på kroppen bara.
Efter lite snack med min kära syster.
Jag tror jag sätter den vid foten ist.
Alltså runt benet.
Det kommer bli jättefint !
Ska kolla om han har några färger också, då kanske han kan fylla i fjärilen lite också..
Det vore nice !
Men det visar sig.


Nej, nu måååste jag cykla till jobbet så jag inte kommer dit alldeles svettig ;).
Ses !




XoXo

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har ju en på halsen & jag tatuerar mig aldrig där ingen :s

2009-06-01 @ 13:23:56
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0