Onsdag kväll....


Detta är tatueringen som jag ska ha :)
Den blir placerad i nacken eftersom Carpe Diem
betyder fånga dagen och det är just det som jag ska göra
i resten av mitt liv!
Plus att det passar bra till allt.

Imorgon så ska jag hämta ut mitt paket med min nya bikini och lite saker!
Är så glad över att jag hittade det, så jävla tuff den va!

Förlåt C att jag inte har hört av mig "/

Nej nu ska jag krypa ner till F och försöka sova lite,
förra gången vart ju inte så lyckad eftersom ingen av oss kunde sova.
Men nu har jag ju jobbat så jag lär ju kunna sova om ett tag iaf :P..

Mamma och pappa kommer hem på lördag, kan tiden gå snabbare??!!




XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0