4/11

Så där på morgon kvisten.
Jag kokar kaffe och är jättetrött.

Igår blev det in till akuten precis när jag och F skulle gå
och lägga oss. Min spirl strulade nu igen Och jag hade grymt ont.
Så det var bara att åka upp och ta ut den lilla jäveln!
Så nu har jag ingen spiral, inget preventivmedel.



DAGENS VILL HA: Kläder
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisar linne och en kofta
DAGENS SMINK: inget
DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS HÄNDELSE: skola
DAGENS LÅT: ingen
DAGENS PLANER: fixa matten
DAGENS SAKNAD: sommar
DAGENS DUMMASTE : ingen
DAGENS SJUKA: jag, halsont, förkyld
DAGENS DROG: kaffe som vanligt
DAGENS ROLIGASTE: FL1
DAGENS FAVORIT: telefonen
DAGENS KÖP: ingenting än
DAGENS GODIS: kakor
DAGENS HUMÖR: trött, ont, lite irriterad
DAGENS ORD: jag vet inte







XoXo,H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0