AAAAAH !!

Ge mig en cigg innan jag börjar gråta!
Det har nu gått 10 timmar sen jag senast rökte en liten bump
som jag hade i fickan.
Jag skulle kunna betala den som kom hit med en endaste j-vel nu!
(om jag hade några pengar så att säga)
Man kanske ska cykla till affären och panta lite flaskor?
Kanske kommer en bit påvägen då iaf.
Plus att jag motionerar på samma gång.

Jesus amalia, jag vet inte vad jag ska ta mig till nu.
Jag tappar taget !
Kan inte focusera, koncentrera mig!
Jag tror jag håller på att bli galen.
Och jag gillar det inte.

Och Du har gjort mig konstig.
Vill inte, kan inte.
Men jag måste.


Och förvirrande drömmar, kanske slår dom in?
Jag kommer aldrig att få veta.





XoXo, H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0