Första advent, julpynt, julgrupp, pepparkakor, mögelost och kaffe!

Det har faktiskt vart en ganska bra dag, mycket skratt med mor&far!
Syster min åkte ju till Thailand idag.
Jag är absolut inte avundsjuk. Jag ska ju till Tunisien snart :).

Idag väckte mor mig med kaffe, sen fixade vi oss
satte in hundarna i bilen och for in till stan.
Gick runt och kollade på alla djur som var där.
Gud så mysigt det var !
Köpte lite julpynt till mitt rum på Rusta, mor&far med.
Så nu är det jättemysigt i mitt rum.

Och jag är så glad att mors mobila bredband funkar på min data också.
Alltså kan jag stänga dörren till rummet, lyssna på min musik, sjunga och
blogga helt för mig själv! Känner mig lite bortskämd nu när Syster har åkt.
Känns ganska skönt just nu att jag inte har två mammor i huset.
Nu är det ju bara min riktiga gosiga mor jag kan skratta med :).

Tände första ljuset idag, har julpyntat, varit på Botaniska och röstat på min
alldeles egna julgrupp som var utställd.
När vi kom hem från stan så åt vi maten som blev över igår.
Julpyntade fixade och dona. Sen tog vi på kaffe maskinen, muffins, pepparkakor,
mögelost och glögg och mös.

Nu väntar jag på att mallan ska höra av sig så jag får träffa flickan :).
Hon ska komma hit och kolla på min pyntning !
Det är trevligt att ha dom äkta vännerna kvar, ni vet precis vilka ni är :).




Julgruppen :)





Porr-rummet, välkommen in! ;D






Because the night, belongs to lovers, because the night belongs to us. They can't hurs us now!





MARIETTE ♥








XoXo, H

Kommentarer
Postat av: syster

sjysst

2009-12-07 @ 10:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0