Here I go ..

Snart träning, jippie..
Hade helst velat ligga i sängen hela tiden.
Men imorgon är jag ledig :).
Så ska till F efter träningen och ner på stan imorgon bitti.
Sätta mig på bussen hem och ta en långis med hundarna !
Göra lite nyttigt som man annars inte hinner med.
Och på kvällen är det dax för träning igen.
Usch, har verkligen ingen lust till att träna nu.
Det är så jävla tråkigt !

Näst nästa helg är jag i Halstahammar på träningsläger.
Jippie... :'(

Kan även berätta att jag nu har blivit låtsas moster åt lilla Justine,
GRATTIS HANNA OCH DRUTTEN :).

Snart fyller bror år, har köpt 40cm:rs röda rosor som jag ska göra en dekoration av :).
Men vet inte riktigt vilka andra blommor, och har så fruktansvärt svårt att välja kruka :O.
Usch usch usch !!



Nej, jag ska väl göra mig iordning.
Btw, har skavsår på stortån.
Kanske inte kan vara med så mycket? (a)






Just ja, har gått ner ännu mera i vikt. I'm sooo proud !!!!









XoXo, H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0