Jag är så duktig!

Haha, jag är allvarlig! I förrgår fick jag köra Fs bil lite. Men då skulle ni ha sett igår, jag körde pappas bil, och det var inte lite. Först på björkis parkeringen och sen ända ut till min bror. Jag är så grymt stolt över mig själv. Jag va så duktig så. Kom till och med in genom grindarna hemma :-D. Haha. Det är första gången jag kör så långt. Annars har jag bara rullat med Fs bil lite. Men igår körde jag faktiskt långt. Jag vill bara köra mer nu. Det va så grymt kul! Men nu sitter jag på bussen på väg till staden. Ska möta upp F sen ska jag vidare till skolan. Imorgon är jag helt ledig. Det blir nice. Ska plugga lite och träna. Måste också till u-mottagningen idag efter skolan, ska sätta in en spiral. Någon som haft spiral någon gång som kan berätta hur det har funkat? Nej, nu ska jag lyssna på lite musik. Btw, 3 dec. LARS WINNERBÄCK PÅ FYRISHOV !!!! XoXo, H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0