gott nytt år, tror jag.

Jahapp, då ar nyår överstökat.
Nu är det bara att vänta tills min födelsedag och midsommar.
Känns lite trisst att det redan är över. Jag som aldrig riktigt började :(..

Så idag har jag bara seta framför TV:n och glott. Är sugen på pizza och guudis.
Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova.
Syster fyller ju år i morgon :).
Plus att vi brudar drar till GBG :D.
Hoppas det blir lika roligt detta år :).
Dessvärre ett problem, men de löser sig nog.
Förhoppningsvis.

Har äen lovat pappa att jag ska sluta röka de här året.
Så jag ska nog bara röka upp dom som jag har och sen
inte köpa några mer iaf..

 

Nej, nu ska jag sova. (har datan med mig till gbg så det kommer kanske ett inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0