rök/kaffe pause







Fick trevligt sällskap av mina älskade vovve :).
Nu ska jag försöka skriva två uppsattser till imorgon, så har jag de avklarat.
Annars riskerar jag bertyget.

Klockan 14 ska jag och min syster ta en lång promenad med vovvarna.
Min syster är ju ledig nu för hon börjar skolan på torsdag :).
Hon har äntligen (efter mycket om och men) bestämt sig för att plugga.
Svenska för inandrare tror jag att det var.
Kul för henne :).

Senare idag ska jag ta en dusch och ha lite "egen tid".
Måla naglarna, noppa ögonbryna, raka benen, ansiktsmask och lite saker.
Ska bli väldigt skönt att få slappna av.
Tror att jag verkligen behöver det och förhoppningsvis hjälper det mig
att bli mer lugn innuti mig också.

Nej, nu ska jag titta lite på TV och ta på mig lite kläder inför utgången.
Jag blir gammal snart :).. JIIHAA !
Vi ses sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0