Bokmal

Tillbaka från staden och dess bekymmer.
Har legat ute i solen och läst klart min bok nu.
Jag verkligen älskar att läsa när det är bra väder.

Fastnade verkligen för boken
När ingen annan ser författare Duncan Fairhurst
Det är en sann berättelse, man får följa en pojke som
bli sexuellt utnyttjad av sin pappa från 4-års ålder tills han är tonåring.
Hur han flyr med hjälp av droger, ljuger för sina vänner.
Och hur han efter ca 20 år ger sin pappa 52 års fängelse.
Den är otroligt gripande och detaljerad.
Den rekomenderas stark!

Köpte också en ny bok idag som heter
Trasig, författare Shy Keenan.
Det är självklart en sann berättelse också hon systematiskt våldtagen av sin styvfar.
Har inte börjat läsa den än, men tänkte gå ut och lägga mig nu.
Så en uppdatering kommer när jag kommit till ungefär halva (:






Vi ses senare (:


Peace & Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0