irritation, arg och less.

Jag är så less på att folk ska bete sig som fjortisar.
I've been there, done that.
Men fan, jag umgås nästan bara med äldre.
Men ändå är det som att dom är yngre än mig.
(vissa kanske jag ska skriva..)
Yngre än 14 år.
Och jag förstår inte hur man kan bli så förbannat sur för att
man glömmer att höra av sig.
Nej, jag är inte död, sur eller någonting.'
Jag glömde helt enkelt, okej?!
Och nej, jag är inte den som hör av mig varje dag eller vill höra av någon
varje dag. För jag ledsnar.
Jag vill vara själv, tycker jävligt mycket om att vara själv också!
Visst, jag tycker om att vara med kompisar också, men vissa har såna
jävla krav, dittan och dattan.
Men för i helvete, kompisar ska väl inte ha såna krav på varandra?!
Gaaaaaaah, så less jag är!!

Over and out, 4 dagar kvar!!!!!!!!








Peace & love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0