Jag behöver bara mina äkta vänner

Som inte ställer krav, som inte blir sura så fort jag inte svarar
eller är tvungen att ställa in någonting som man planerat.
Som accepterar mig som jag är, och som är på samma nivå som mig.
Som inte behöver prata varje dag, eller skicka 1000 sms i veckan.
Utan tar mig för den jag är, för jag hör inte av mig hela tiden
och måste ha bekräftelse på att min vän inte är sur på mig bara för att
jag inte har hört av mig.


Mina äkta vänner kan ta åt sig av detta;

Det är ni som lyssnar och försöker förstå
även fast jag har varit jobbig eller skrikit på just er.
Även fast jag inte alls menar någonting illa.
Det är ni som står kvar även fast jag inte hör av mig eller
är mottaglig för hjälp när det är kris.
Och ni som är mina äkta vänner vet att ni är det.
Tänker inte nämna namn eftersom jag vet att jag kommer glömma någon.
That's who I'am.
Och det finns inte ord till mig tacksamhet till att jag har er.
För ni betyder verkligen massor, och mycket mer.
Jag säger det nog inte tillräckligt ofta.
Men jag hoppas att ni vet detta ändå.
Det är er jag behöver ♥


Nu ska jag skalla kudden och komma upp i tid imorgon.
Ska till staden med mamma och kolla på presenter, nu är det inte många dagar kvar!
Info om fika innan jag åker kommer till dom som jag vill ha här.
Troligtvis på måndag eftermiddag/kväll får mina vänner komma hit.
Släkten kommer på söndag.
Och det blir jordgubbstårtan som jag älskaaaar!
Mamma är bäst som gör den varje år (:
Nej nu kan jag knappt hålla ögonen öppna.
Vi ses imorgon.


Dom bästa minnerna har jag med er ♥



Peace & Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0