Let's run away.

Underhållande!
Nej förlåt, ska vara seriös nu.
Min ena skinka har fått ryck, på riktigt.
Den rycker hela tiden och har gjort de dom
senaste 15 minuterna. Sjuk irriterande.
Kanske för att jag är lite kissanödig?
Omöjligt att veta.
Dedär höll ju länge, jag kan inte vara seriös en dag som denna!
Det är typ jätttttttekallt, skolan står jag knappt ut med längre.
Jag orkar inte gå i skolan, jag vill bara ha ett jobb och en
egen jävla lägenhet!

Men, trots att jag är en skoltrött tjej i mina bästa år
så har jag tagit mig i kragen och skrivit klart Svenska B
uppgiften som skulle varit klar för ett tag sen.
Jag har bara inte orkat gjort den.
Men nu är jag så gott som klar.
Språksociologi - dialekter.
Ganska kul när man vet vad och hur man ska göra.

Kom också på att jag har träning idag, men vilar nog.
Kanske, jag behöver bli frisk på riktigt nu!
Kanske kanske kanske en vit helg också?
Njaaa, osäkert men kanske.

Nu ska jag fortsätta med mitt, dvs skicka uppgiften till
min favorit lärare och sen fortsätta med Samhällskunskapen!
Ska skriva en uppsatts om växthuseffekten, minst 200 ord.



Men först, kissa.
Vi ses senare ikväll :)



Yeeahyeeah, it goes on and on and on! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0