4 kg.....

...... lättare!

Fråga mig inte hur, eller någonting i den stilen.
För jag har ingen aning!
Läsk? Nope.
Godis? Sällan.
Träna? Fram och tillbaka från jobbet på cykel.
Diet? Hell no !

Men annars va det bra.
Nu är det bara 6kg kvar tills jag har nått
min målvikt. Är ganska stolt, även fast jag inte gjort någonting
speciellt åt saken.

Och när jag har nått min målvikt så ska jag försöka sluta röka.
Förra gången gick jag ju upp så jäääävla mycket i vikt, men jag har kommit
på ett par knep som kan bli mycket användbara!
Dom får mig också att träna och aktivera mig lite mer ist för att bli arg och sötsugen.

I'm gonna make it!
Spara pengaaaaar !!! :D


Btw, jag köpte mobilen.
Men den gick det inte att ringa ifrån, så jag lämnade tillbaka den och
fick en ny likadan, men självklart samma problem med den.
Hittade en annan telefon. Lite dyrare men kanske värt det.
Killen sa att det var den sista och jag blev självklart överlycklig.
Kom till stället där man hämtar ut sakerna.
"Nej tyvärr, den här mobilen finns inte längre. Vi kollade nyss och då var den borta"

Okej, fuck you ELGIGANTEN.
Det är fan den sämsta affären jag någonsin varit på.
:@






Nu ska jag dra till jobbet.





XoXo

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är duktig du!!

<3

2009-08-01 @ 17:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0