Fuck och Yes

Haha .. Fuck är att jag snart ska jobba och att jag inte vet hur man gör för att få min bild från scrapblogg till min blogg. Har prövat alla sätt. Linda, om du läser, jag behöver din hjälp! Yeset är för att jag är ledig imorgon och på onsdag, ska bli så fruktansvärt skönt att vara ledig två dagar i rad! Har ju inte varit ledig så mycket. Bara när jag va på gotland .. Så ikväll hämtar f mig så sover jag hos honom. För imorgon ska jag ner på stan och köpa saker till skolstarten. Usch, vill inte börja skolan igen! :( . Men men. Nej, nu ska jag ta mitt arsle in till jobbet och göra lite nytta :'(. Vill inte vill inte vill inte. Vi ses och hörs! XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0