Hejhejhejhejhejhej

Idag var det första dagen på Florist utbildningen !
Klassen är hyfsad, bara 8 pers.
Schemat OK!
Fick göra en bukett av rosor idag.
Imorgon ska vi göra dekorationer till 2orna och 3orna.
Roligt roligt.

Jag får sovmorgon 3 dagar i veckan eftersom jag är klar
med Matte svenska och engelska.
Mycket skönt !


Igår kom jag på en sak.
Lite galen, men ändå.
Jag ska köpa en mini PC.
Som jag kan ha på mitt rum, med MINA saker på som är helt min EGNA!
Såå, nästa månad skriver jag nog från en annan dator :).
Tänkte kika in på lite sidor nu och kolla efter någon bra !

Kanske skriver senare.




XoXo

Kommentarer
Postat av: jennytuvesson

oj vad alla börjar florist helt plötsligt då .. :P

2009-08-31 @ 11:52:14
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0