Sthlm

Igår for jag och F iväg till sthlm för att gå på Media Markt.
Fyfan säger jag bara.
Vilken jävla affär, ALLA sorters mobiler finns.
säkert 100tals disk/tvätt maskiner.
Heeelt sjukt !
Grymt kul att det kommer till uppsala snart!

Jag köpte mig iaf en ny telefon där.


Denna skönhet.

Sen blev det ett fredperry linne, två par skor. ( ett par klackskor :O )
Och en fika på waynes.
Myysigt :).




Bilderna är tagna med den nya telefonen, mycket bra kamera!

Snart börjar jag jobba igen, idag.
15.00 .. Usch, vill verkligen inte idag.
Vill bara vara hemma och ta det lugnt.
6 dagar/veckan kan bli lite för mycket ibland.....


Måste få träffa min älskade Caroline snart, saknar henne grymt mycket :(.


Nej,
nu ska jag gå en sväng med vovvarna och sedan bege mig till jobbet.
Såå, vi kanske hörs ikväll :).

6kg kvar.....


XoXo

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack! Du fattar inte vad glad jag blev över den kommentaren! Tår i ögat fick jag :)

Tack för ditt stöd det betyder massor!



ps: visste inte att du hade en blogg. nu kommer jag kika in här ofta, hihi. skit snygg design! har du gjort den?



Bamse kram

2009-08-06 @ 17:53:49
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0