Stolt

Över mig själv :).
För ett tag sedan skrev jag ju att jag hade gått ner 4 kg.
Kan nu med glädje berätta att jag har gått ner 2 kg till.
:D:D
Jag förstår inte hur det har gått till.
Så idag ställde jag mig på vågen igen för att kolla över hur det såg ut.
Och vips så hade jag gått ner 2 kg.
Ni kan inte förstå min lycka just nu!
Äntligen börjar jag närma mig min målvikt!
Det är bara 4kg kvar ju, helt sjukt !!


Och så vill jag bara säga att jag är så grymt stolt
över min brors flickvän Linda som har tagit mod till
sig att säga upp sig från jobbet för att  fullfölja sin dröm!
Du kan bli vad du vill Linda, och jag önskar dig all lycka :).


Nej, nu ska jag plocka undan lite efter mig och bege mig till jobbet igen.
Önskar att jag kunde vara lite mer som Linda ibland ;).
Just nu jobbar jag 6 dagar i veckan.
Har ledigt EN dag.
Jag kan inte ens supa mig själv under bordet för att jag vet att jag ska jobba nästa dag.
Uscha mig.


Vi ses senare!



Du betyder massor <3


XoXo

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad fint skrivet nu blir jag rörd! Jag kan nu meddela att jag nyss fick ett telefonsamtal om att jag kommit in på utbildningen! Jippi!

Bamse Kram



PS: Behöver du fortfarande hjälp med headern?

2009-08-12 @ 12:50:57
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0