Tisdag 14.07

Är så häääär trött idag, har nu jobbar 6dagar i streck.
Är ledig imorgon så då drar jag och F till Sthlm och shoppar.
Jag ska kolla på en ny telefon på Media Market.

Måste bara säga att jag är så stolt över min vän EMMA !
Jag är så glad för att du tar dig i kragen och åker gumman :).
Du kommer klara dig fint !
Dessvärre kommer Hanna sakna dig mega mycket :(.
Hoppas fan att tiden går snabbt.

Planer för helgen är iaf att dricka lite vin eller någonting.
Annars så ska jag bara jobba ..
Usch, jag jobbar nästan 6 dagar i veckan hela tiden.
Jag har tur som får vara ledig en dag iaf.....
Så sätt ska det bli ganska skönt att skolan drar igång snart.

Nej, nu ska jag sticka till jobbet, sen kommer F och hämtar mig
så ska jag sova där :). Myys.


Denna runt armen kanske?




XoXo, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0