Trodde jag var starkare ..

Och att jag skulle kunna hålla ut.
Men det sprack.

Jag förstår inte hur två människor kan få en annan människa att må så dåligt..
Jag stod ut länge med erat gnäll och "Hanna gör de gör de gör de.."
Men idag tog det stopp, jag orkade inte längre.
Och det den ena personen sa fick bägaren att rinna över.
Ni har gjort mig deprimerad, rent ut sagt.
Ni har tryck ner mig hela tiden, jag har ingen självkänsla kvar.
Jag har tagit emot skit enda sen jag började jobba på Kantarellen.
Idag tog jag mig i kragen och berättade för mor&far hur ni har betett er.
Jag fick ångest över att gå till jobbet, chefen och jag bråkade varje dag.
Jag fick höra, som pricken över i:t att jag skulle bli snyggare om jag gick ner 10kg till.
Jag har redan gått ner 8kg och är jävligt stolt över det. Nu trivs jag bättre med mig själv.
Men det var inte tillräckligt. Ni var tvugna att pressa mig till max varje dag.
Jag har aldrig vantrivts så här mycket.
Och jag har aldrig älskat min familj mer än vad jag gör idag.
Pappa som personligen åkte ner till Kantarellen, hämtade mina dricks pengar
och berättade att dom fått mig att må piss och förbjuder mig från att jobba där mer.
Jag har aldrig varit så lättad i hela mitt liv.
Nu får det vara nog, jag vill ha kul på helgerna igen.
För det är inte normalt att gå gråtandes hem från jobbet.


Tack, mamma pappa syster och F för att ni har stöttat mig.
Ni betyder mest.



Det var allt för i natt, för er som undrar varför jag sa upp mig.







XoXo

Kommentarer
Postat av: Jeanette

de var bra gjort ! Är imponerad över dej hanna !

2009-08-31 @ 22:33:43
URL: http://Metrobloggen.se/jeanetteelisabeth
Postat av: Caroline - snart är h*n här <3

Usch vilket jävla folk de finns ! Du är värd så mke mke bättre än de där jävla skit stället <3

2009-09-01 @ 11:38:53
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Ante

Onkel Ante kanske skulle besöka dom små Djävla pizza b.......a! Förövrigt,basebollträn är fina små växter som kan brukas mot all ohyra ;-)

2009-09-06 @ 01:35:21
Postat av: Hanna

Haha, tack morbror :)

2009-09-07 @ 10:33:18
URL: http://misselmblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0