Trött

Jätte jätte trött är jag. Så ett minus är ju att jag ska jobba idag. Var tvungen att åka ner tidigare också för att köpa cigg eftersom mina var slut. Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 4 så jag kan gå in och jobba. Orkar inte jobba mer än 5 tim. Idag. Hyrde en film som jag ska kolla på ikväll som många har rekommenderat, twilight. Hoppas fan att den är bra. För övrigt ska jag ta ut min p-stav på måndag. Funderar på att sätta in en spiral ist. Förhoppningsvis går det bra. Men men. Nu ska jag in till jobbet och köra igång. Vi hörs sen. Btw, vad tycker ni om min header? Gjort den själv ;) . XoXo

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja tyckte den var fruktansvärt snygg hanna ... HUuur bra jobbat som helst !

2009-08-14 @ 12:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0