dystert

Jag ville mötas någonstans nere på djupet, jag har varit där förut och jag är inte rädd.
Och dina ögon, ja dom ändrar färg i ljuset men dom kan titta nu, jag är beredd.

Lät du henne komma närmre?
Var hon vackrare än mig?

Det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig.
Jag går brevid men halkar efter, jag orkar inte springa mer.
Försökt att visa dig med blicken, men det är inte mig du ser.
Den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut.

Hur kan man älska nån, som har älskat nån förut?

Jag minns så väl när hon blev presenterad, det var jag som lät henne komma in.
Och jag har försökt att ge dig hela skulden, fast jag innerst inne vet att den är min.
Vi står på gatan bryter meningar i mörker, utanför stadens finaste hotell.
Och dina händer, ja dom ber mig sova över som ett sätt att säga "tack för ikväll"

Lät du henne komma närmre?
Var hon vackrare än mig?

Det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig.
Jag går brevid men halkar efter, jag orkar inte springa mer.
Försökt att visa dig med blicken, men det är inte mig du ser.
Den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut.

Hur kan man älska nån, som har älskat nån förut?

Så jag håller hårt och kryper tätt intill dig, som om hon skulle försvinna då.
Lät du henne komma närmre, var hon vackrare än mig?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0