En ny dag

Men ingenting händer, fortfarande.
Sitter bara hemma och ser ut.
Eller ja, in i dataskärmen då..

Jag böt hårfärg igår för er som inte visste det.
Blev faktiskt riktigt nöjd :).
Alkoholen till nyår inhandlas idag.
Om det blir så att jag ens kommer att göra någonting?
Känns helt hopplöst att få ihop alla just nu.
En vill dit, en annan vill dit osv osv.
Jag får ha en middag med mig själv och smälla några raketer.

Det är svinit kallt ute, blir ju inte varmare inne då heller.
Nere på mitt rum och det typ frost.. (överdriver)
Plus att jag har sån j-vla mensvärk, så kunde knappt sova inatt.

Nej, man kanske ska ta med hundarna ut på en promenad?
Burr, vill verkligen inte.
Kanske ska göra lite te och mysa i soffan ist?
De skulle nog hundarna tycka om :).

Humöret går upp och ner hela tiden, ibland är jag överglad
och ibland så är jag bara allmänt irriterad och arg.

Nej, nu är händerna iskalla.
Så då passar jag på att gå med dom små liven.


Det blir till att slänga sig över någon på tolvslaget i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0