Jaha..

Har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra imorgon.
Om jag ska vara hemma, följa med mamma och pappa.
Eller kanske åka med syster? Eller vara med mina vänner som
inte heller vet riktigt vad vi ska göra.
Kommer väl sluta med att jag sitter hemma iaf. Som vanligt.

Inatt kunde jag verkligen inte somna, jag låg och vred och vände på mig
tills klockan började närma sig 3slaget.
Så jag vaknade sent idag, tror klockan var runt tolv.

Det är första gången jag har mens sen jag tog ut spiralen, så jag får
sånna värkar som jag fick när jag hade spiralen i.
Mycket obehagligt, och det gör ju så ont.
Därför vill jag inte göra så mycket alls just nu.
Humöret är sådär. Skitglad vissa stunder och sen blir jag skit arg/ledsen.
Börjar bli trött på mig själv faktiskt.
Plus att jag inte vet vad jag ska ha på mig imorgon heller.
Köpte ju en tunika på gina, men jag vet inte riktigt.
Eller om jag ska ha min midje kjol och ha nåt linne till.
Jag får nog pröva mig fram lite senare.
Kan lägga in bilder på dom olika sakerna senare.

Ska också pröva göra korkskruvar med mammas lilla plattång, eftersom
det inte gick med våran vanliga.
Kan ju inte se ut hur som helst imorgon.

Måste städa rummet. Fan.
Vi ses om ett tag.

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

SV: Bless you! Jadu, jag vet inte hur de idioterna tänker, hur de vågar tro sig vara bättre än alla andra för att de är "vita"? Jag önskar alla vore färgblinda bara...

Jag ska kämpa tills allt står rätt till! ;)

Once again, bless you & tack!

Peace and love

2009-12-30 @ 21:01:08
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0