Mobil bloggar från sängen

Hur skönt är inte det? Har precis tagit alla mediciner och krypit ner. Imorgon är de första dagen på jul lovet, så jag ska jul städa åt mamma min på förmiddagen för att sedan åka in till staden och kolla. F fyller också år imorgon, så jag ska dit och gratta honom med en present. Blir där bjuden på smörgåstårta, MUMS! För att sedan dra vidare till bjk där det väntar ännu mer julstädning och matlagning. För på onsdag ska det mesta vara klart, då ska bingolotterna vara köpta och lite försmak på godiset. Min käre morbror kommer också den 23:e . Så sover han här, därför måste jag sanera mitt gamla rum imorgon som han brukar sova i när han är här. (Han är extremt allergisk mot pälsdjur). Annars råder frid och fröjd tror jag. Nja, kanske inte helt. Dax att sluta drömma tror jag. Tjänar ingenting till att göra det ändå. Alla julklappar är färdiga, inslagna och skrivna. Så allt ska nog gå bra :) . Nej, nu måste jag nog sova. Upp i tid imorgon och fixa allt. Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0