Sjukling

Jag är fortfarande sjuk, om möjligt sjukare än igår.
Kunde knappt andas imorse när jag vaknade.
Och efter många om och men så kunde jag somna om.
Tog väl sådär en och en hal timma.
Vaknade av att hela munnen kändes konstig, kanske va det
för att jag inte kan andas med näsan?
Jodå, hela munnen var kladdig och näsan helt igen täppt.
Det var inte så trevligt.

När jag väl fått en fungerande näsa som gick att ands ur (!)
Så tog jag på mig mycket kläder och gick en sväng med hundarna.
Det var jätte skönt att komma ut, men fy så jobbigt det var !
Snoret rann och hundarna drog för att dom blir så uppspelta av snön.
Hoppar och blir vilda.

Nu sitter jag och dricker kaffe och myser med vovvarna, fast dom
tycker att det är jätte irriterande att jag nyser hela tiden bara.
Elvis tittar under lugg på mig också.
Tror han börjar bli lite irriterad på att jag har datan i knät.

Jag är så glad, jag ska nämligen klippa mig på lördag.
Det behöver jag verkligen göra, har inte klippt mig på hur länge som helst.
Så nu blir det förändring på skiten :):).

Usch, kollar på förlossningskliniken samtidigt, usch så läskigt det är.
Men der blir ju bra för nästan alla ju. Vilken är en himla tur.
Annars så hade jag grinat..

Annars funkar allt, ja nästan iaf.
Vissa saker som kan bli bättre.
Men det lär väl visa sig med tiden hur allt blir.

Nej, nu måste jag sluta innan Elvis hugger mig i armen som stöter till honom
varje gång jag skriver ett nytt ord.
Han är inte helt nöjd nu.

Vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0