De é nice !

Det har varit en sån skön dag idag,
va' till husläkaren imorse på återbesök.
Det gick väldigt bra!
Men det va' för tidigt för att kolla ifall jag har halsfluss :( .

Åkte sedan hem, gick en promenad med Caroline & Jessica och Moa förståss !
Efter de så gick jag hem, färgade håret som för övrigt blev misslyckat !
Gjorde en ansiktsmask, rakade benen och bara chillade.
Väldigt väldigt skönt !

Jag är sjuk, men kan ändå inte bara vara hemma som alla säger att jag ska.
Jag måste göra någonting annars så gör jag bara konstiga saker hemma.

Kanske ska till stan med mamma när hon har slutat,
får se om hon orkar.
Annars så går jag nog över till Caroline och skrattar !
Vilket känns helt underbart !!

Mamma kom nyss, det blir först äta på Rixos och sedan till Gränby.
Måste köpa hårfärg igen då ......
Och hjälpa mamma att hitta ett par jeans !

Så, nu ska jag göra mig iordning.
Och Carro, ifall du ser dehär så har min mobil fått tuppjuck.
Men jag hör av mig när jag kommer hem :) <3


XoXo

Kommentarer
Postat av: caroline

VAFAN :O vad ska jag göra då?

Mamma kommer inte förns ikväll ju :'(

SKIT PÅ DIG :D

ha det trevligt i stan, vi hörs sen. PUSS!

2009-02-26 @ 16:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0