Febrig dam ..

Rackarns ..
Från i måndags till igår så har jag bara varit hemma eftersom jag har haft så
himla ont i magen .
Nu när magen äntligen håller på att bli bra igen så har jag fått
feber och jätteont i halsen, snorig och helt skakis.
Skulle inte förvåna mig om jag fick min sjuka vecka nu.
En gång om året så blir jag dunder sjuk och blir liggandes i en vecka.
Men varför ska jag få den just nu ?
Jag har dom viktigaste lektionerna domhär veckorna ju !
Fan för mig och mitt imunförsvar !!

Är hemma hos F och ska snart ta bussen till skolan, måste köpa
halstabletter och vilken tur att bussen stannar precis utanför coop !
Annars så hade jag flippat..

Det är onsdag, vekorna går så himla fort.
Eller månaderna går så himla fort !
Känns som att det nyss var Januari...
Guud så jag längtar till sommaren.
Sol, bad och värme.
Bara ligga hemma på en filt och sola, dricka islatte och bara chilla.
GAAAH, kan de bli sommar nu ?!

Nej, funderar på att gå till bussen nu.
Hörs !

XoXo

Kommentarer
Postat av: caroline lillasyter

i sommar ska vi umgås? :D

sola,bada bli bruna som bara den ? ;D

saknar dig mega mycket *

2009-02-25 @ 09:49:58
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/
Postat av: Hanna

Klart att vi ska det !

Finns inga tvivel !

Jag saknar dig också <3

2009-02-25 @ 15:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0