Ge mig en cigg !

Har precis klarat "tre-dagars-gränsen" och håller på att gå under !
Trodde det skulle bli lättare denna gång eftersom det var ganska lätt förra gången.
Men nej, så var det inte. Det är dubbelt så svårt nu !
Jag kan inte sova på nätterna hur mycket jag än aktiverar mig om dagarna.
Jag är irriterad på allt och alla som kommer i min närhet.
Jag börjar gråta och får en klump i halsen av nästan allt som man säger.
Om jag ändå vore rik, då hade jag kunnat röka och köpa allt jag vill !
Hur jävla underbart skulle inte de vara då ? :@
AAAAAAAH !

Jag fattar inte själv hur jag ska klara det !
Jag vill bara ha en cigg, NU NU NU !
Och gärna utan att behöva röka sen.
Hur fan ska jag klara skolan utan cigg ?
Hur ska jag klara vardagen utan cigg ? :S

Det enda posetiva med detta är att jag sparar pengar
och kan köpa nästan vad jag vill när jag vill.
Jag  kan börja spara mer pengar så att jag kommer iväg någonstans i sommar.
Men just nu vill jag bara dö !

Snälla, ge mig tips på vad jag ska göra för att hålla mig rökfri !?



xoxo röksugen

Kommentarer
Postat av: .

kan ge dig ett tips .. ät inte godis iställe :s gör inte mitt misstag

2009-02-23 @ 14:15:54
Postat av: Caroline

Tugga tuggummi , ät frukt :D .

jag har vart rökfri i över 2 veckor nu & det funkar bra faktiskt :)

2009-02-23 @ 20:52:31
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Bloggaren

Har redan gjort misstaget att äta godis ist. Och jag gick upp väldigt mycket och det slutade med att jag började igen för att jag inte ville gå upp mer i vikt !

2009-02-24 @ 15:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0