Mina egenskaper.

Jag är svartsjuk, även fast jag inte vill eller behöver.
Jag är osäker på om jag egentligen vill sluta röka.
Jag är en sån som gärna vill dela med mig av mina lösningar & resonemang.
Jag är en sån som hatar när folk ljuger eller myttar.

Jag ogillar när jag inte får prata till punkt eller förklara mig.
Jag ogillar att folk förändras.
Jag ogillar att folk inte kan vara sig själva, utan måste leka för att tro att dom är med i "gänget"
Jag ogillar att inte få som jag vill, även fast jag vet att det är orimligt att få vissa saker.
Jag ogillar att bli besviken eller sårad.
Jag ogillar att jag kan bli sur för ingenting.

Jag gillar att prata och diskutera
Jag gillar att få nya kunskaper
Jag gillar att pyssla och hålla på.
Jag gillar att träffa folk man nästan aldrig umgås med.
Jag gillar att folk lyssnar på vad jag säger.
Jag gillar att sy .....
Jag gillar att jag kan skratta åt nästan vad som helst.

Och självklart finns det mycket mer än detta.
Men ville bara visa några bra och dåliga saker om mig.

Jag tror jag börjar bli sjuk, känns som jag har feber och jag har ont i hela kroppen.
Har jätteont i mage och huvud.
Stackars mig ..

Jag kommer inte ge mig förens jag har hittat billiga flygbiljetter till Spanien,
jag ska dit i sommar. Och min familj (mamma&pappa) ska självklart med!
Jag ska göra allt som står i min makt för att kunna bidra med pengar.
Så idag blir det till att skriva ett personligt brev, eftersom CV't är klart redan.

Nej, nu ska jag göra mitt !

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0