För och emot.

En sådan lista gjorde jag precis.
Och jag har äntligen bestämt mig !

Jag ska köpa en ny telefon.
Den verkar vara bra och jag behöver ju en.
Visst, jag kanske får jobba lite mer men det gör väl ingenting?
Den kostar 1195kr på tele2.se.
Den är jättefin :).

Justja, jag klippte mig igår.
Frisören frågade ifall jag ville spara ut håret och vips
så hade jag lite kortare hår för att det var de bästa sättet att få det långt igen :P.
Och självklart rak lugg. Jag är faktiskt riktigt nöjd. Bild kommer senare.

För nu ska jag åka till jobbet och förhoppningsvis är det inte så mycket som händer.
Har ingen lust alls att jobba nu...

Jeanette, jag ska prata men chefen ifall du kan få jobba ist för mig ibland.
Det ska nog gå bra.
Kan du göra kebab? ;)
Ha-ha.

Nej, vi hörs!




Denna ska jag köpa :)




XoXo

Kommentarer
Postat av: Jeanette

hej .. tyvärr ve ja ine om ja kan jobba för ja fick precis ett samtal om att ja kanske fårr ett heltids jobb i sthlm .. sorry gumman ! Hör gärna av dej ngt så kan vi ses ?

2009-07-29 @ 20:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0