Woho !

Dag; Måndag
Jobba jobba jobba, tills ca 21 ikväll.
Hem, börja packa. F kommer hit och myyser !
+ lägga in musik på telefonen.

Dag; Tisdag
Jobba jobba jobba, sluta tidigare?
Packa dom allra sista sakerna.
Koppla på vagnen och dona.

Dagen D; Onsdag
11.05 Går båten, HERE WE COME GOTLAND !!!
Allt är perfekt, jag har mycket pengar, sällskapet är taggat,
min födelsedag närmar sig och jag mår precis skit bra ! :D

Fyfabian vad jag  längtar, saffrans pannkakor, glass i hamnen, alla billiga stånd med smycken, kläder,
prydnads saker och allt allt allt !
Ta färjan över till fårö och vandra på stranden.
Den 18:onde kommer F dit och förhoppningsvis hinner vi träffas lite iaf.
Eftersom jag åker hem igen den 20:onde!
Två veckor är jag borta, ska bli så fruktansvärt sköööööönt !!

Jag är taggad !






XoXo ♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppas du får/har så mysigt .. och ja hoppas man kanske kan få en sms eller ett samtal snart :S

2009-07-08 @ 18:20:03
URL: http://metrobloggen.se/jeanetteelisabeth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0