Yes yes yes !!!

Min bror och hans flickvän var här idag för att gratta mig lite.
Jag fick en present som innehöll pengar och en annan helt underbar !!
JAG SKA BLI FASTER !!!!
I januari, fyfan. Blev så glad så att det rann några tårar.
Satan va kul, GRATTIS bror och Frida !
Ska verkligen bli kul att få bli faster.
Men det är fortfarande en tid kvar och guuuuud va jag längtar !


Nej, nu måste jag verkligen gå och sova
klockan är halv ett och jag ska jobba imorgon :(.
Vill verkligen inte.


Någon som kan hoppa in ibland ist för mig?
Någon som kanske gått hotel&restaurang?
Ifall, kontakta mer än gärna mig så fixar jag det !




Du är han <3





XoXo, en lycklig blivande faster !!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja skulle kunna de hanna !

2009-07-22 @ 17:08:18
URL: http://Metrobloggen.se/jeanetteelisabeth
Postat av: jessica

Gud vad roligt att du ska få bli faster, GRATTIS :)

2009-07-22 @ 23:13:01
URL: http://jezzicapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0