AAH.....

Jag vill tacka Jenny för designen först och främst innan jag börjar klaga!
Tack tack tack Jenny :)!

Idag har jag jobbat, imorgon jobbar jag.
Och nästan hela veckan sa Ara idag.
Det ska bli skönt att få lite pengar!

Fyfan va killar fattar trögt.
Kommer han ihåg att när vi pratade sist
så skulle du ge mig lite andrum, du skulle inte
ringa, smsa och hålla på.
Men vafan gör du?
Du ringer, hem och till mobilen.
Du skickar sms.
Snart dödar jag dig.

Hade trevligt med Malin Palin igår :).
Måste göras om , haha ;).

Nej, nu ska jag ringa C och klaga lite och sedan
krypa ner i sängen med en film !

Vi ses.





XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad taskigt att hänga ut din killa han verkar ju fan älska dig skärp dig är du kär nån annnan kanske och inte vågar säga dt

2009-06-15 @ 17:49:47
URL: http://misselmblad.blogg.se/
Postat av: Malin :)

2009-06-16 @ 21:26:49
Postat av: Malin :)

Det vet du gumman :)

2009-06-16 @ 21:27:32
Postat av: Anonym

Ja Fredrik verkar ju vara en toppen kille! Ta väl hand om han! :-)

2009-06-17 @ 18:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0